Tisdag - 20100427!

Denna vecka har verkligen startat i ett rasande tempo och lär fortsätta så också.. För detta är veckan med stort V för på torsdag får vi äntligen tillträde till lägenheten, denna månad kan ha varit den längsta månaden i mitt liv känns det som eftersom det bara varit en ända lång väntan..
Idag har jag haft en bra dag på praktiken med underbart väder och sedan var min mentor från skolan ute på sitt första besök och hälsade på. Det gick jätte bra även om jag var lite nervös innan han dök upp, nästa vecka kommer han tillbaka för ett längre besök där jag både skall hålla en aktivitet och för ett längre samtal.
Sedan jag kom hem har vi städat, betalat räkningar och sett på Hammarby matchen som var en riktig fröjd idag, älskade bajen!

Imorgon kväll skall jag och Andreas hålla i visningen av våran lägenhet för kommande hyresgäster. Det känns lite jobbigt att det kan komma ända upp till 30 personer som skall klampa in här så vi hoppas verkligen att inte så många är intresserade och dyker upp här imorgon.

Nu skall jag krypa till sängs för imorgon väntar en ny dag på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0