Torsdag - 20100415!

Torsdag kväll och denna väldigt intensiva vecka börjar lida mot sitt slut, bara imorgon kvar innan man äntligen får någon dags behövlig vila! Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering här i bloggen men just nu är det skola hela dagarna och ikväll har jag även pluggat ända tills alldeles nyss (jag som aldrig brukar plugga efter klockan 17:00 på eftermiddagen) så nu tar jag äntligen lite ledigt för ikväll.
Idag har vi lärt oss allt om hur kottar och växter förökar sig på föreläsningen och på seminariet fick vi disikera dem.. just nu känns det som man mera skall bli en biolog än lärare men förhoppningsvis kommer det väll något bra ur detta också!

Nu skall jag krypa upp i soffan och göra absolut ingenting resten av kvällen, underbart!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0