Bröllopet - 20100807!

Igår var det dagen som jag sett fram emot ända sedan i vintras när vi fick höra om förlovningen. Igår var det dags för bröllopet mellan Andreas pappa och B.
Både i torsdags och i fredags har vi förberett inför bröllopet med dukning, tvättat bilen dem skulle åka med från kyrkan och fixat för att de skulle bli en så lyckad dag som möjligt.

Vigseln var underbart vacker med fina psalmer, uppträdanden och när dem sa ja kunde jag inte hålla mig ifrån att fälla en tår. Båda var så vackra och strålade verkligen av lycka!
Middagen bestod av buffé med jätte god mat och fina tal.
Kvällen avslutades med att vi åkte ner till sjön och tog ett nattbad innan vi åkte hem och somnade på en gång helt slut efter en intensiv men underbart lyckad bröllopsdag för S & B! <3


M hjälper mig att bli fin i håret 

Bröderna!

Jag & Älsklingen!

Kyrkan



Dukat för bröllopsparet

Jag & M

Tårtan!

På kvällen när solen gick ner passade vi på och ta kort på bröllopsparet i den vackra solnedgången!


Kommentarer
Postat av: Kusin Ida

Hej Söta kusin. Gud va fint bröllopet verkade. Du var skit fin i klänningen och håret. Hälsa Andreas

2010-08-12 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0