Fredag - 20100820!

Fredag kväll och Andreas sista dag på semestern. På måndag är det dags för honom att återgå till vardagen men för mig återstår en vecka till semester innan skolan drar igång. Men då första kursen verkar dra igång med en rivstart skall jag börja läsa redan nästa vecka för att slippa starta terminen med massa stress över sidor som man borde läst.

Idag har vi tagit det lungt, varit på banken och varit i tvättstugan. En hel del "måsten" som kanske inte alltid är så roliga men saker som måste göras!

Imorgon väntar det jag ser framemot tredje lördagen i Augusti varje år, Mälaren runt på MC med pappa. Det blir 10:onde året i rad som vi åker, en riktig "Far & dotter tradition".


Nya hatthyllan & skohyllan är äntligen på plats i hallen.
Jag är jätte nöjd med resultatet!


Kommentarer
Postat av: M

Det blev ju super snyggt

2010-08-21 @ 12:06:51
Postat av: Cissi

Hellu! allt bra? :)

2010-08-22 @ 15:16:33
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0