Fredag - 20100827!

Sista veckan av ledigheten börjar lida mot sitt slut och på måndag är det tillbaks till verkligheten som gäller.
Dålig uppdatering har det varit under veckan men jag har haft massor att tänka på, pluggat massor, slappat och verkligen bara njutit av att göra så lite som möjligt resten av tiden.
Men det har varit skönt att ha en vecka med  "mjukstart" på läsandet för det känns att det var ett tag sedan man läste kurslitteratur för jag har snabbt blivit trött i huvudet men nu börjar jag komma in i det igen.

Ikväll skall vi ut och äta middag med Andreas pappa och hans fru. Vi har inte träffat dem sedan vi var nere i Skåne så det skall bli jätte trevligt.
Nu skall jag hoppa ur mjukisbyxorna och göra i ordning mig.  
Jag hoppas ni får en fin fredagskväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0