Gårdagens äventyr - 20100818!


Igår var jag och Andreas på Ikea och handlade lite små saker till lägenheten och tog mått på garderober och större möbler inför framtida inköp. Jag tycker att det är mysigt att gå omkring på Ikea och eftersom regnet igår öste ner så var det en perfekt dag för shopping.
Vi hann med att både luncha (klassiska köttbullemenyn) och fika innan vi lämnade varuhuset.


När vi kom hem på kvällen hade vi en riktig filmkväll där vi började att se filmen Baksmällan, en galet rolig komedi som handlar om en svensexa där precis allting går fel. En riktigt bra film som jag rekomenderar starkt om man vill skratta ordentligt. Efter det såg vi på Wallander - Läckan, jag måste säga att trots att det den senaste tiden har massproducerats Wallander filmer på löpande band så håller dem ändå hög kvalite som ialla fall får mig att vilja se nästa, nästa och nästa film.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Baksmällan är ju världens roligaste film :)

2010-08-19 @ 18:50:08
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0