Måndag - 20100816!

Imorse var det uppstigning tidigt för redan halv 10 hämtade mamma mig här hemma och sedan åkte vi  till banken för att göra ett ärende. Efter banken åkte vi en sväng till Länna, kollade i lite möbelbutiker och handlade lite mat. Var inne på mio och fick reda på att min drömsäng tydligen hade utgått ur sortimentet (min plånbok jublade och jag vart jätte besviken!) så nu får vi fortsätta leta efter en ny säng som kan passa i vårt sovrum.

När jag kom hem tänkte vi bara laga lite lunch för att sedan bege oss ut på en lång promenad men eftersom det blev molnigare och molnigare utanför fönstret så slutade det med att vi stannade inne och hade en tv eftermiddag istället.

Nu börjar det dock bli dags att göra sig i ordning för om ca en timme skall vi hem till mina föräldrar på middag och fira att dem varit gifta i 30 år idag. Grattis till min underbara mamma & pappa på bröllopsdagen, ni är världens bästa! <3


Dessa underbara örhängen från Rock by Sweden fick följa med mig hem idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0