Resan ner + första dagen!

Igår klev vi upp tidigt och begav oss till Bromma flygplats för att åka ner till Malmö. Flygresan gick super smidigt och bra och tog ca en timme men det var ganska mycket luftgropar då vi flög i väldigt mycket moln hela tiden.
När vi kom fram blev vi hämtade av Andreas pappa och brorsa med bilen och sedan åkte vi till huset.
Resten av dagen åt vi lunch och åkte en sväng till Kivik och sedan vidare till Simrishamn där vi åt en glass vid hamnen.
På kvällen cyklade vi ner till stranden och jag tog första badet för i år. Temperaturen i vattnet var över 20 grader så det var riktigt skönt när jag äntligen vågade mig i :)


Jag igår morse på Bromma





Älsklingen i hamnen i Kivik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0