Söndag - 20100801!

Idag är det redan Augusti, det känns helt galet vad fort denna sommaren gått på ett sätt men ändå känns det som de var väldigt länge sen skolan slutade och vi gick på sommarlov. I vanliga fall hade min semester snart lidit mot sitt slut men nu har den nästan precis börjat och jag skall vara ledig hela denna månaden, underbart!

Idag har vi packat hela dagen, det blev en hel del men antar att det blir så när man skall semestra i Sverige och måste planera både för bra och mindre bra väder. Imorgon blir det uppstigning tidigt och sedan bege sig till Bromma flygplats där vi skall flyga ner till Malmö.
Jag kommer ha med mig datorn så jag skall försöka uppdatera bloggen en hel del under våran semester!
Nu skall jag se på friidrott en stund till och ta en fika innan det är dags för läggdags.
Vi hörs sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0