Söndag - 20100829!

Söndagen börjar lida mot sitt slut och imorgon är det tillbaka till verkligheten igen efter nästan tre månaders uppehåll från skolan.
Jag har hela helgen haft lite ångest över att ledigheten är slut men samtidigt vet jag att min kropp behöver få lite rutin på vardagen igen.  

Helgen har sprungit iväg, igår var jag & Andreas ute på en långpromenad i det som mer och mer börjar kännas som tidig höst även om solen var framme och fortfarande lyste värmande på oss. På kvällen var jag tillsammans med tjejerna från skolan hemma hos M på födelsedagsmiddag, en riktigt trevlig lördagskväll!

Idag har jag pluggat på förmiddagen och sedan vid 17:00 var jag iväg på mitt andra Body pump pass någonsin.  Och jag trodde aldrig att ni skulle höra mig säga detta men jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt och den där timmen springer verkligen iväg. En mycket ovanlig känsla för mig som absolut inte tycker om att varken bli svettig eller träna i vanliga fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0