Tisdag - 20100803!

Nu håller dag 2 i Skåne på och lider mot sitt slut. På förmiddagen kollade jag när Andreas och några fler höll på och fälla träd som hängde över terassen. Efter det åkte vi och badade och tvättade håret i sjön, eftersom de inte finns så mycket vatten i brunnen så passade vi på och tvätta oss när vi ändå tog oss ett bad. Jag kände mig som en rollfigur i en gammal Astrid Lindgrens film :) När vi precis kom upp ur vattnet så började det ösregna så vi fick skyndada oss tillbaka till huset. När vi kom tillbaka till huset dödade jag ungefär 20 flugor (det finns hur många som helst här nere!) och Andreas farmor har precis dödat 100 stycken!

Ikväll har M & M lagat mat, egen gjorda hamburgare jätte smarrigt!
Resten av kvällen har vi legat och slappat och läst.


Andreas sågar träd



Dagens middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0