Måndag - 20101220!


Julen är på riktigt intågande här hemma hos oss!
Igår klädde vi i ordning julgranen här hemma och alla tomtarna fick återigen göra entré i år igen.
Idag har jag varit i skolan mellan 10-15. På lunchen hämtade jag ut min grammatiktenta som jag fick VG på, jag är så himla himla glad, det var den absolut bästa överaskningen jag kunde få nu till jul. Nu kan jag med glädje vinka hej då till nominalfraser och satsscheman. 
 Nu skall jag göra i ordning mig för ikväll skall vi fira pappas födelsedag lite i förskott tillsammans med släkten.


Kommentarer
Postat av: Nicki

glöm inte bort allt bara, de kommer tillbaka termin 6 ;) Jag har de igen till våren :(

2010-12-20 @ 18:44:39
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Nicki

jag vet inte riktigt hur de kommer att vara, men vi kommer ha grammatik igen i alla fall! riktigt kul.. eller inte, haha

2010-12-21 @ 17:53:23
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0