Älsklingens födelsedag 20100213!

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år! Ja, visst skall han leva, ja visst skall han leva, ja visst skall han leva uti hundrade år! Ett stort grattis till min älskade Andreas på hans 23 års dag! HURRA HURRA HURRA! <3

Idag är det som sagt var Andreas födelsedag, imorse överaskade jag honom med en stor frukost och födelsedagspresenter!
Nu skall jag strax bege mig iväg och stor handla inför släktkalset imorgon och ikväll blir det fest här hemma med lite folk!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt med födelsedag ^^ . Inte så långt kvar till min häller ;). God frukost du gjorde i ordning, riktigt avis faktiskt! :O

2010-02-15 @ 15:30:25
URL: http://tana94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0