Ett klagande tisdagsinlägg!

Idag har det varit skola hela dagen, först på förmiddagen var det frågestund kring tentan. En av lärarna tröttnade efter en stund på att alla frågade saker som han tyckte tagits upp på föreläsningarna och som stod i böckerna. Jag tror dock HAN hade missförstått syftet med frågestunden som var just att lärarna återigen skulle förklara saker som redan tagits upp och fortfarande var oklara. Ibland blir man trött!
Efter föreläsningen satt jag i bibloteket och diskuterade inför tentan med några klasskompisar, känns som det gav ganska mycket att bolla med andra kring hur de tolkat litterturen, begrepp osv.
På eftermiddagen var FRIENDS i skolan och hade en föreläsning kring hur man förebygger kränkningar i förskolan & skolan. De var inte första gången jag hörde deras föreläsningar men det är alltid lika bra och ämnet mobbning kan aldrig tas upp för mycket.

Sen jag kom hem har jag pluggat och nu har vi tvättstugan.
Jag blir så irriterade på våra grannar, varför kan inte folk förstå att när tvättiden är slut får man inte vara där inne längre? Nej, då ska dom stå kvar och "torka" sin tvätt. Sånt där kan göra mig riktigt irriterad, jag har väll ingen lust att lämna dom ensamma med mina kläder i tvättstugan?

Usch, nu känner jag att detta blev ett lite irriterat inlägg men jag kände för att klaga lite!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Förståeligt !Likadant är det med våra grannar, man blir faktiskt irriterad på det!



Ja gör du det, de kostade faktiskt inte så mycket!

Kram

2010-02-23 @ 22:59:22
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0