Snö snö snö..

Vet ni en sak? Det snöar ute, och nu börjar jag bli väldigt mätt på snön. Jag brukar gilla mycket snö och jag tycker fortfarande att det är mysigt att det är snö på vintern. MEN, det behöver inte snöa varje dag. Igår när jag jag skulle åka hem till mina föräldrar från stan på eftermiddag fick jag panik. Jag gick ner vid t-centalen och tänkte ta tunnelbanan men det var så mycket folk och alla stod som packade sillar och det gick överhuvudtaget inte att ta sig varken fram och tillbaks. Alla knuffades och stämningen var minst sagt kaostisk.. Jag klarade inte av att stå där nere och trängas då jag kände mig helt övertygad av att någon när som helst skulle hamna på spåret. 
Jag lyckades som tur var ta mig hem med buss alldeles svettig av kaoset!

Idag har jag varit hos mamma och pappa hela dagen. Jag har pluggat och på eftermiddagen kom Andreas över också. Vi åt en god middag tillsammans och tittade på Melodifestivalen. Jag måste säga att detta var den bästa deltävlingen hittils, ikväll fanns det verkligen en hel del bra bidrag!
Eller vad tyckte ni om kvällens Melodifestval? 


Såhär mycket snö är det utanför våran port nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0