Tisdag 20100202!

God kväll!

Idag är det en väldigt bra dag, jag vet egentligen inte varför?! Jag är bara väldigt glad, har suttit hela kvällen och sjungit högt till Lars Winnerbäck och Björn Rosenström till Andreas stora glädje!
Annars har det varit en vanlig tisdag med skola, haft seminarium där vi hämtade in våra spårfällor som vi satte ut i fredags. Vi hade fyra små spår av vad vi tror var skogsmus, någon hade ialla fall varit på besök i vårat lilla "hus" och ätit upp all mat.

Nu ska jag strax bänka mig i tv-soffan för om nästan exakt 1 timme börjar finalen av Paradise Hotell.
Vem tror ni vinner?


Här ser ni en bit av min målning som jag gjorde igår
 när vi hade bild och tema Rymden i skolan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jackie vinner!!

2010-02-02 @ 21:40:02
Postat av: julia

hej, hoppas att allt är bra med dig idag :)

2010-02-03 @ 09:28:48
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: pinglan

bilden är cool

2010-02-03 @ 18:47:39
Postat av: Nicki

åh bilden va så himla rolig!

2010-02-04 @ 20:40:08
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0