Tisdag 20100216!

Idag har jag haft inläsningsdag, vilket innebär sovmorgon och pluggande i myskläderna hela dagen. Idag har det passat mig alldeles utmärk då jag haft så ont i magen att jag knappt knappt kunnat röra mig utan suttit med min vetekudde hela dagen och tyckt synd om mig själv!
Nu har jag läst alla sidorna som skall vara lästa inför tentan så nu är det bara att börja läsa om och repetera som gäller, nästa torsdag är det dags för första salstentan och det börjar kännas riktigt nervöst nu. Det är så himla mycket olika saker man skall kunna rymden, luften, ljud, ljus, sinnena osv osv.. Imorgon har jag också inläsningsdag så då fortsätter jag mitt läsande.


Idag blev det middag framför tv:n & förkväll då älsklingen
jobbar över, tänk att jag fortfarande tycker det är precis
lika trist att äta middag själv som jag tyckte det var när jag var yngre.

Är det någon annan som håller med mig, eller tycker ni om att äta själva?


Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag håller med fullständigt är skit trist.

2010-02-19 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0