Torsdag 20100211!

God morgon!

Skall strax göra mig i ordning för att bege mig mot skolan, idag är det lång dag med både föreläsning och seminarium. Denna vecka har varit lite jobbig, mycket har hänt. Först var det ju lägenhetsvisningen i söndags, vi bestämmde oss för att lägga ett bud på den ena lägenheten som vi gillade. Även om det var jätte mycket jobb som behövdes göras då den var ganska nergången. Men när väll budgivningen drog igång var det någon som drog till med en jätte hög summa som första bud, långt över vad lägenheten var värd! Bostadsmarknaden idag är helt sjuk men vi får fortsätta leta vidare..
Sen har det varit en del grejer med skolan så just nu känner jag mig lite nedgrävd bland mina skolböcker.. Men men, jag skall klara detta också!

Hoppas ni får en fin torsdag!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0