Torsdag 20100225!

Idag var det den dagen jag varit jätte nervös för ända sedan jag såg schemat för denna termin. Första salstentan på högskolan! Jag sov väldigt dåligt inatt och vaknade flera gånger och började rabbla planeterna för mig själv och inte blev jag mindre nervös när jag kom till skolan imorse och kom in i skrivsalen. Vi fick sitta där i nästan en halvtimme innan tentan startade. När väll tentan kom rann all nervositet av mig. Efteråt nu känns det okej, det var en del frågor som man hade stenkoll på att man svarade rätt på och en del som man var mera osäker på. Nu väntar ca 3 veckors väntetid innan vi får resultatet men jag håller mina tummar och tår att jag klarade den!

Ikväll lagade jag en jätte god potatisgratäng och firade att tentan var klar!
Vi skulle egentligen gått på bio men alla biljetter var slut så det får bli imorgon istället.
Nu skall jag sova, imorgon är det seminarium mellan 10-12.


"Tentamiddagen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0