Utmaningen!

                        
                                                        
Jag har blivit utmanad av http://niicki.blogg.se/ att skriva 7 fakta om mig själv, här kommer det:

1. Jag har sedan jag var riktigt liten vetat att jag vill arbeta med barn. Idag pluggar jag till lärare mot yngre åldrar och har arbetat två år på förskola.
2. Jag har över 40 klänningar i min garderob!
3. Jag är samlar på väskor och älskar att variera väskor efter humör.
4. Jag är en riktig tv junky och följer väldigt många tv-serier..
5. Jag har  har svårt att släppa ansvaret till andra människor vid exempelvis grupparbeten i skolan.
6. Jag är väldigt driven och ger mig sällan förrän jag klarat det jag sagt mig för.
7. Jag är en riktig fotbollstjej och mitt hjärta klappar för Hammarby.

Kommentarer
Postat av: Nicki

hihi :)Kul att du gjorde den :)

2010-02-04 @ 20:39:35
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0