20100105

Nu är det 2010 och det känns konstigt att skriva, hur skriver man egentligen? Det låter fel att skriva förkortningen 10 så jag fegar och skriver hela årtalet. Någon annan som också tänkt på det eller hur skriver ni?

Jag har blivit förkyld igen, det bröt ut ca 3 dagar efter att jag jobbat min sista dag på förskolan. Precis sådär lagom tills skolan började igen. Men som tur är finns det panodil, blåbärssoppa och näsdroppar och peppar, peppar men idag känns det faktiskt redan mycket bättre. 

Imorgon ska jag tillsammans med några andra hem till en tjej i min seminariegrupp och göra ett grupparbete om Waldorf pedagogiken som vi skall ha en stor redovisning om på måndag.

/Sara 


Kommentarer
Postat av: Nicki

jag skrev 2/1-10 och tyckte det kändes helt fel så de fick bli 2010 istället :P Fast man kanske vänjer sig med bara 10

2010-01-07 @ 13:35:48
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0