20100112!

Hej allihopa!
Dålig uppdatering men jag har väldigt mycket skolarbete och mycket andra tankar i mitt lilla huvud.
Igår hade vi stor redovisning kring waldorfpedagogiken i skolan, det gick bra och jag var väldigt nöjd med min egen insats. Under förra redovisningen blev jag väldigt nervös, något som till stor del berodde på att jag inte hade övat så mycket så hade jag denna gång tränat ett antal gånger både inför min mycket intresserade pojkvän och framför spegeln. Och se, övning ger också resultat och jag var inte alls en lika nervös sara igår!

Idag har jag börjat på sista tentan innan vi nästa vecka startar med den nya kursen. Jag satt 7 timmar framför datorn och böckerna idag, fråga 1 är nästan klar och jag är nöjd över dagens insats.
Imorgon fortsätter skrivandet och på kvällen skall jag gå på bio och se Avatar tillsammans med pappa. Det ska bli skönt att få tänka på något annat än tentan en liten stund för annars känns det som man sover, äter och tänker tenta under dessa veckor..

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0