Fredag 20100122!

Nu är jag nyligen hemkommen efter att ha fikat i stan. Det blev en snabb fika eftersom Selma hade lite halv bråttom iväg men lite kaffe och en uppdatering i varandras liv hann vi ialla fall med.






Nu sitter jag och väntar på att älsklingen skall komma hem så vi kan börja med middagen. Ikväll får jag besök av bästaste Martina, åh vad jag har saknat henne! Vi har inte setts sedan nyårafton så det känns som vi kommer ha en hel del att prata om. Jag skall även hinna med att packa lite för tidigt imorgon bitti skall vi åka ner till farfar.
Hoppas ni får en mysig fredag, det skall jag ha ialla fall!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Jennie



hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-01-22 @ 20:50:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0