Fredag 20100129!

Nu tycker jag att det har snöat färdigt på ett långt tag, det är inte roligt längre!
Igår morse fick jag stå och tränas med hur mycket folk som helst i väntan på bussen och stämningen var smått panikartad när bussarna kom och ALLA skulle försöka komma på. Imorse körde bussen fast vid busstationen i centrum och kom tillslut loss.. Jag är trött på snökaos nu.

Idag har vi varit ute i "skogen" (dungen bakom skolan) hela förmiddagen och kollat på fåglar, letat djurspår och mätt temperaturen under snön osv.
På eftermiddagen var vi inne och byggde spårfällor som vi sedan placerade ut i naturen. Dessa spårfällor skall vi hämta in på tisdag under seminariet. Det har varit en riktigt rolig dag med mycket frisk luft.

Nu ikväll skall vi iväg på middag hemma hos min kusin och hennes pojkvän.
Dags att göra i ordning, skall försöka hinna lägga in en "Dagens Sara" innan vi åker.






Våran söta spårfälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0