Lördag 20100123!

God eftermiddag!
Igår hade jag en jätte trevlig kväll tillsammans med Martina med lite godsaker och massor av prat, det kändes som våra munnar gick i ett men det gör de ju alltid när vi ses.


Tack Martina för dom fina blommorna!

Imorse kom mina föräldrar och hämtade mig och sedan började vi bege oss ner till farfar. Sedan vi kom har vi fikat och nu sitter jag här och väntar på att vi skall börja med middagen strax. Varför blir man alltid extra hungrig när man är här? Det måste vara den lantliga luften som gör en extra hungrig.
Resten av dagen lär gå i samma lugna tempo, ikväll blir det Robinsson och imorgon skall jag försöka läsa lite i skolböckerna som jag har med mig.

Hoppas ni får en fortsatt fin lördag!


Kommentarer
Postat av: pinglan

HAHA jaja mennsan:D Var så god gumman år kul å få fina blommor, vi ses på tisdag då har vi säkert änu mer å prata om;P

2010-01-23 @ 18:55:59
Postat av: Lina K

Otroligt fina tulpaner!! =)

2010-02-03 @ 09:35:07
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0