Måndag 20100125!

Idag är det måndag igen och jag har haft en skön start på den nya veckan med sovmorgon och hemma studier. Nu har jag precis ätit middag och resten av kvällen tänker jag tillbringa framför tv:n med Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och Paradise hotell..

Det känns som detta kommer bli en rolig vecka, mina planer för resten av veckan ser ut såhär:
Tisdag: Skola, Tvätta på eftermiddagen, plugga, besök på kvällen av Martina.
Onsdag: Naturhistoriska muséet med skolan hela dagen, simma på kvällen.
Torsdag: Skola, plugga, lugn kväll hemma.
Fredag: Utflykt med skolan, Middag hemma hos kusin + pojkvän på kvällen.
Lördag: Älsklingen + F spelning på kvällen!
Söndag: Sova? :)


Mitt sällskap under dagen blev dessa två!


Kommentarer
Postat av: pinglan

Och Martina med på spelningen för att festa å så du har någon att dansa med;P puss

2010-01-25 @ 19:56:11
Postat av: Nicki

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2010-01-29 @ 10:09:15
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0