Torsdag 20100121!

God kväll söta människor!

Nu börjar denna vecka lida mot sitt slut, en vecka som inneburit att andra terminen på högskolan har startat. Många nya människor, massor av namn, information och nya uppgifter har denna vecka handlat om.. Denna termin kommer fokuset ligga på naturkunskap och hur man skall kunna använda naturen i sin undervisning. Terminen kommer innebära många praktiska moment men jag känner också att det kommer bli tuffare. Jag tycker naturkunskap är invecklat men vill man nå sina mål och drömmar kan man inte bara åka färja rakt över havet, ibland måste man hoppa i och kämpa lite också..
Nu låter det som jag bara haft en jobbig vecka men så har det inte varit. Veckan har också som vanligt innehållit mycket glädje och skratt! Men nu har jag inga mer lektioner på denna vecka utan börjar först på tisdag igen, det skall bli skönt med lång helg även om jag kommer ha sällskap av mina böcker om fysik och rymden! :)

Imorgon skall jag sova länge och sedan på eftermiddagen fika med en kompis i stan. 
På lördag skall jag åka ner till farfar med familjen och sova där tills på söndag, det skall bli skönt att få byta lite miljö och mysigt att träffa honom igen! 

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0