Efter en heldag på stan!

Nu sitter jag hemma invirad i en filt med balkongdörren öppen och lyssnar på regnet som fullständigt vräker ner utanför. Jag måste erkänna att jag tycker det är mysigt med lite regn efter en lång tid med värme men det räcker med det regnet som kommer nu, sen vill jag ha tillbaka solen när vi nu äntligen är lediga.

Idag har jag och mamma har haft en riktig "mor & dotter dag" på stan med shopping och lunch med räksmörgås.
Jag lyckades få tag på nya gardiner till sovrummet till ett riktigt fyndpris (halva reapriset) och nya sängkläder med stjärnor på som jag velat ha så länge.
Denna skönhet fick också följa med hem..

 
Klänningen gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild..


Kommentarer
Postat av: Nicki

åh vilken underbar klänning :)

2010-08-04 @ 22:24:42
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0