Fredag - 20100702!

God kväll!
Äntligen fredag och nu är det bara 3 veckor kvar att jobba tills jag går på lång ledigt ända till sista Augusti då det är dags att ta plats i skolbänken igen. Men jag skall inte klaga, jag har det väldigt bra på jobbet med massa skratt och vädret som verkligen är underbart och min kropp börjar sakta sakta ändra färg från likblek till röd/brun?

Ikväll har Selma varit över, vi åt middag och pratade, pratade och pratade. Kollade och lyssnade på gamla låtar och pratade massor av gamla minnen samtidigt som vi konstaterade att världen är bra liten! :)

Nu skall jag kolla lite på tv och sedan är det dags att krypa till sängs.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0