Det kungliga bröllopet!

I lördags var det äntligen dax för det kungliga bröllopet som många av oss i Sverige laddat för i flera månader. Jag var bjuden hem till min moster för bröllopsvaka tillsammans med mamma, mormor och kusin.
Det blev verkligen en heldag framför tv:n där vi satt från 13:30 till 00:45 när säningen var slut med endast en pause för mat i ca 1 timme. Så vi upplevde allt från upptakten till kyrkan, bröllopsakten, kortegen, vinkningen från balkongen, middagen, tårtan, bröllopsvalsen - Vi missade inget.
 
Jag hade verkligen sett framemot bröllopet och det levde verkligen upp till mina förväntningar med underbara klänningar, fina tal, lyx och flärd och massor massor av kärlek!


När vi kom till min moster hade de dukat fint med god dricka & snittar.  

Innan bröllopet började kollade vi på konserten från
 konsterthuset kvällen innan.









Till middag blev det grillat.

Och till kaffet blev det god tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0