Födelsedagsfirande - 20100613!

Två dagar för tidigt hade vi idag haft födelsedags firande för mig tillsammans med släkten. Vädret hade varit mullet hela dagen men precis lagom till att vi skulle börja äta fullständigt öppnade sig himlen och regnet öste ner men som tur var hade vi dukat inomhus. Men förutom väldigt otur med vädret så har vi haft en jätte mysig eftermiddag och kväll som bjöd på goda pajer & sallad och fika med jordgubbstårta. Jätte fina presenter där alla hade tänkt på nya lägenheten med nyttiga saker, presentkort och pengar.
Tack alla som kom! <3

 
Andreas garnerar tårtan

Mat!



Paketöppning..

Av mina kusiner fick jag en present som till stor del bestod av en pik bestående av: "SARA BÖRJA ÖVNINGSKÖRA!" (Skylten har gått i arv och nu var det min tur!)



När man fyller år får man ta tårta först!

Jätte goda jordgubbstårtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0