Lördag - 20100612!

Hej allihopa! Jag lever, jag har inte slutat blogga och allt är bra med mig! Jag har bara haft en av de mest intensiva veckorna på väldigt, väldigt länge.. I måndags började jag jobba igen, så hela veckan har jag arbetat långa dagar till 17-18:00 och när jag kommit hem har vi antingen packat flyttlådor eller varit iväg och handlat saker till lägenheten till sent på kvällarna och sedan upp tidigt och iväg till jobbet igen.

Men idag gick ÄNTLIGEN flyttlasset även om vi får vänta någon vecka till innan vi på riktigt kan flytta in i lägenheten eftersom det fortfarande är en hel del kvar att göra i köket. Så det blir till att flytta in i mitt gamla "flickrum" ett tag samtidigt som vi fixar klart det sista.
Flyttningen gick väldigt bra, på ca 4 timmar var alla saker över och både jag och Andreas kände att en tung sten släppte efter veckor av fixande inför flytten.

Bilder från flytten:



En del av alla kartonger från igår kväll innan flytten.


Kartonger..


Kartonger..


Efter flytten åt vi flyttpizza och fikade allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0