Söndag - 20100606!

God kväll allihopa!

Svergies nationaldag och vi har som vanligt tillbringat helgen i lägenheten.
Nu börjar det dra ihop sig inför flytten som sker nästa helg så nu är både vardagsrum och sovrum klart förutom lite socklar. Köket är dock fortfarande en byggarbetsplats så vi får se om vi kan bo där redan nästa helg men alla sakerna kommer ialla fall flyttas över då.

Imorgon skall jag tillbaks till jobbet efter ca ett halvår för ca 1,5 månads arbete nu innan jag går på ledighet. Det skall bli roligt att komma tillbaks och träffa alla igen och jag känner mig extra välkomnad efter att ha fått ett jätte gulligt meddelande idag från en tjej jag skall arbeta tillsammans imorgon där hon skrev att de tyckte det skulle bli jätte kul att jag skulle jobba hos dem i sommar.

Nu skall jag göra mig i ordning för imorgon väntar tidig uppstigning.

Helgen i bilder:


Målning av köket



Vardagsrummet är klart

Sovrummet nästan klart förutom socklarna.

Och idag har jag ätit årets första jordgubbar, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0