UNDERBART!

Igår var det dagen med stort D och jag var jätte nervös hela kvällen och på natten kunde jag knappt sova. Vaknade mitt i natten och var klarvaken, min första tanke var klorofyll men försökte lugna mig själv och fick ialla fall några timmars sömn.

Efter tentan igår kändes det sådär, det var ju två tentor som bestod av en kryssdel och en uppsatsdel.
Jag tyckte kryssdelen var svårare än jag trodde så den oroliga känslan i magen höll i sig även efter tentan då jag förhoppningsvis trodde resultatet skulle komma igår kväll. På kvällen åkte jag och Andreas in till stan och åt middag Kamarina på söder för att fira att jag är klar med första terminen på högskolan och sista tentorna var skrivna. Jätte god mat som vanligt och en super mysig middag! Tack älskling <3

När vi satt på resturangen fick jag sms om att svaren kommit upp på kurswebben så efter middagen åkte vi hem och jag sprang nästan från bussen hem och så slog jag upp datorn och såg.. VG PÅ KRYSSDELEN! JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD :D Så nu är det bara att hålla tummarna att uppsats delen gick vägen också men den kändes bra så det känns som jag borde grejat den också.

Nu skall jag göra mig i ordning för idag är det avslutningsdag i skolan för denna termin och sedan är det ingen mer skola förrän 30 Augusti, UNDERBART!

Bilder från igår kväll:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0