Återträff med BF-tjejerna!

Igår var det middag hemma hos L med tjejerna från gymnasiet.
Det blev en jätte trevlig kväll med mycket skratt, god mat och trevliga samtal. Alla arbetar antingen inom förskolan eller pluggar till lärare så det blir mycket diskussioner om förskolan och skolan villket alltid är både roligt och intressant.
När vi träffas allihopa tänker jag alltid på hur roligt vi hade det under gymnasietiden tillsammans och ibland kan jag verkligen sakna den tiden! Men jag är jätte glad att vi håller kontakten och träffas med jämna mellanrum, det betyder mycket!


Middagen!

M & S!

A & L!

L, A & jag!

L hade bakat jätte goda muffinsar!

Sen var det dags att skrapa trisslotter...

7 stycken är skrapade och vi vann INGENTING!
Riktigt dålig utdelning men vi var glada ändå :)
 
Tack för en super trevlig kväll tjejer! <3


Kommentarer
Postat av: Nicki

Det var riktigt trevligt och det får en verkligen att tänka på vår gymnasietid! och Trisslotterna får ni skylla på mig, kanske jag som förde otur över dem.. :P

2010-03-06 @ 15:48:31
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0