Måndag 20100301!

Jag vet att det varit lite dålig uppdatering under helgen men jag har haft fullt upp. I lördags var jag och Andreas på stan och åt lunch, handlade på bokrean och kollade på lite annat smått och gott. På kvällen var det middag hemma hos Andreas pappa och melodifestivalen på kvällen. HUR KUNDE INTE PERNILLAS LÅT GÅ VIDARE? Jag tycker hennes låt absolut var en i bland de bästa detta år. Den måste gå vidare på lördag annars kan inte svenska folket rösta..

Idag var jag tillbaka på VFU:n (praktiken) igen. Denna period skall vi vara ute först 4 veckor nu och sedan 3 veckor till. Det var roligt att vara tillbaka igen och blir precis som i höstas ett skönt avbrott från både studierna och all läsning..


Dessa två böcker fick följa med mig hem i lördags från
bokrean och kommer bli mitt sällskap de kommande veckorna
då vi inte har någon kurslittertur som skall vara läst på 4 hela veckor!
Säga vad ni vill men chiclitteratur är mycket mer underhållande än fysikböcker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0