Måndag 20100322!

God morgon alla underbara!

Visningen igår var väldigt spännande, lägenheten var precis vad vi hoppades på så nu ser vi med spänning fram emot när mäklaren ringer imorgon och budgivnigen startar så får vi se vart det slutar.. Fortsättning följer!

Nu är det måndag morgon vilket innebär att sista veckan på praktiken drar igång även om vi skall tillbaka om några veckor igen. Idag skall jag så krassefrön tillsammans med barnen och ha handledningsmöte med min handledare.

Hoppas ni får en fin måndag och en bra start på den nya veckan!


Igår kväll blev det godis & film på kvällen!
Jag äter sällan godis längre men igår blev det några bitar :)


Kommentarer
Postat av: Nicki

Jag som trodde att du inte åt godis ;)

2010-03-22 @ 20:54:37
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0