Onsdag 20100310!

God kväll alla söta!

Visst har det varit helt underbart väder både igår & idag? Vårkänslorna har verkligen kommit nu och jag blir så glad av att äntligen få se solen!
Jag är medveten om att det är väldigt dålig uppdatering nu under VFU:n (praktiken) men det beror mest på att alla dagar ser ungefär likadana ut: Jag kliver upp, jag äter frukost och ser på Vakna med the voice, jag gör i ordning mig, jag går till praktiken och är där i 8 timmar, går hem, lagar mat, slappar framför tv:n och är väldigt trött, somnar och sen börjar det om igen nästa dag..

Igår skulle jag plocka upp mina nya underkläder som jag köpte i centrum upptäckte jag till min stora förvåning att LARMET satt kvar! Så lagom irriterad fick jag igår efter praktiken gå ner till centrum och be personalen ta bort larmet..


Kommentarer
Postat av: Nicki

haha jag hatar när det blir så! Fick med mig ett skärp en gång som de glömt ta bort larmet på!

2010-03-11 @ 07:53:34
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0