Uppdatering direkt från soffan!

Helgen har passerat i ett rasande tempo som vanligt. I torsdags kväll började jag känna mig hängig men lyckades ändå ta mig iväg till praktiken på fredagen också även om jag var långt ifrån pigg. Så efter en lugn helg med mycket sömn så börjar det kanske kännas lite bättre även om jag fortfarande är väldigt förkyld och knappt känner någon smak när jag äter..
Just nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på Blåsningen, en sysselsättning jag tänkte fortsätta med resten av kvällen så jag förhoppningsvis skall orka med en ny vecka imorgon.

(P.s) Vad tyckte ni om schlagerfinalen igår?
Jag hoppades på Salem och är därför lite besviken över vinnaren även om Annas låt också var helt okej så var det ingen av mina allra största favoriter.

Kommentarer
Postat av: Nicki

jag tycker annas låt är jätte bra men jag hejade på Salem då jag tror den skulle gå bättre i storafinalen!



Hoppas att du kryat på dig :)

2010-03-15 @ 16:09:18
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0