Exklusion med skolan!

Idag har vi varit ute på exklusion i skogarna kring Flemingsberg med skolan. Vi gick 4 kilometer i gasande sol och tittade på träd. En väldigt ansträngande dag som resulterade i 5 stora myggbet, röda axlar och väldigt trötta fötter. Jag vet att man inte skall klaga över värmen nu när den äntligen kommit men jag antar att det är så vi människor är, vi blir aldrig nöjda! :)

Nu har jag precis kommit hem till mina föräldrar där vi skall premiär grilla ikväll, mums!
Så just nu är Andreas en sväng till nya lägenheten och målar med M medan jag sitter i solen på uteplatsen och njuter.

Bilder från idag:




Denna lilla groda tyckte alla var jätte söt tills den
hoppade mot vårt håll, då skrek alla istället! :)


Denna fina utsikten fick vi avnjuta under lunchen!

Väldigt fin vy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0