Hej alla bloggläsare från Dolly!

Idag på dramat har vi skapat ett eget strumpdjur. Jag skapade DOLLY, 3 år som är en skogsdiscogris.
Nästa onsdag skall jag och Dolly hålla lektion framför de andra i seminariegruppen i 5 minuter om antingen lutften, rymden, trädet eller vattnet.. Det känns väldigt nervöst så jag tror både jag och Dolly måste förbereda oss ordentligt!





När jag kom hem från skolan hade älsklingen lagat en ny och super god maträtt som han överaskade mig med.


Mumsigt!
Entrecote, potatisklyftor, rödvinsås och gremolata.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

2010-05-18 @ 14:41:18
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Karin

Eller hur :) Det där såg inte dumt ut det heller :D men gremolata vad är det? :O vad Dolly är söt ;D

2010-05-18 @ 20:45:27
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: M

haha vilken ful sött:D vad härligt med en god middag det skulle jag också vilja ha:D

2010-05-18 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0