Lördag - 20100508!

God kväll alla söta!

Igår var det sista dagen på VFU:n och sista gången som jag var på min nuvarande praktikplats. Så det var med mycket blandade känslor jag gick där ifrån igår, jag har haft en bra tid där men nu känns det bra att gå vidare och få möjlighet att se en ny verksamhet. Så nu ser jag med spänning fram emot att se vart jag hamnar i höst, det skall bli spännande!

Idag har vi varit i Barkarby och hämtat tapeterna som vi beställde förra helgen samt köpt färg till både dörrarna och väggarna. Resten av dagen har vi varit i lägenheten och arbetat. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa dit vi flyttat över helgen för att ha nära till lägenheten och slippa restid.
Nu skall jag titta lite på tv och sedan krypa till sängs för imorgon väntar ännu en lång arbetsdag i lägenheten.


Första tjuvtitten på våra nya tapeter..



Kommentarer
Postat av: M

Vad ni är duktiga! ska bli super kul att få komma dit sen å se hur fint ni har gjort:D puss

2010-05-09 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0