Lördag - 20100515!

God kväll alla söta!
Nu är jag hemma igen efter att ha sovit två nätter hemma hos mamma och pappa.
I torsdags bjöd mamma på sina specialite sushi, super gott!


Mammas sushi!

Idag har jag varit inne i stan och ätit lunch med min kusin I. Först åt vi lunch på Ilpiato som vanligt och sedan tog vi en promenad på söder och hamnade på Muggens uteservering där vi satt en lång stund. Så idag har varit en jätte mysig kusin dag med massor av skratt och prat!


Jag på uteserveringen idag!


Kommentarer
Postat av: Kusín

Hej Kusin,

tack för en super mysig/kul dag på stan. Måste göras om snart

2010-05-17 @ 10:49:54
Postat av: Elin

Sushi är ju sååå gott!! Kan leva på det =)

2010-05-17 @ 11:05:23
URL: http://thedancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0