Lördag - 20100522!

God kväll alla underbara!
Idag har det varit ännu en dag med underbart väder och massor att göra.
Vi började dagen med att jag, Andreas och hans pappa åkte iväg och handlade golvet till sovrummet och lite målarfärg. Resten av dagen har de varit i lägenheten och arbetat medan jag och mamma varit på kyrkogården och planterat blommor och sedan åkte vi förbi M och hämtade byggsaker till golvet.

Nu ikväll har jag varit en sväng borta i lägenheten och nu kollar vi på 27 Dresses filmen på 4:an!


Väggen målad en gång med färgen och innan tapeten kom upp. 

Väggarna i sovrummet är färdiga och min underbara tapet är på plats!

Visst är den fin?

Älsklingen & Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0