Måndag - 20100503!

Måndag morgonen började på det värsta sättet den kunde göra när jag trött gick ut i köket för att göra i ordning min frukost och när den precis var klar för att börja ätas spillde jag kokhet varm choklad över hela min hand. Jag skrek och grätt för att det gjorde så fruktansvärt ont. Dagen kunde inte starta på ett sämre sätt, snacka om uppvaknade!

Resten av dagen har gått ganska sakta framåt då det känns som jag har någon dum bacill på gång i kroppen. Då jag varit väldigt trött och frusit/svettats och haft ont i huvudet hela dagen.
När jag kom hem stod dock dessa underbara blommorna på bordet från min älskade Andreas för att han tyckte så synd om mig för att jag hade haft en sån hemsk morgon..




Tack älskling för blommorna, de värmde i hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Nicki

gulligt! Blev ju dagen lite bättre :)

2010-05-04 @ 17:31:32
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Men vad snällt av han =) vill också ha lite blommor, hoppas handen är bättre =)



Ps. kolla in i min blogg som är fylld med inspiration inom mode och trender!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-05-04 @ 19:52:53
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: malin

usch har också lyckats med det, riktigt jävla ont gör det :(

2010-05-04 @ 20:37:12
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: Freja

har precis gjort om i mitt vardagsrum och undrar vad du tycker om min lilla make over? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0