Söndag - 20100502!

Eftersom ett nytt kapitel i vårt liv startat nu med nya lägenheten så tänkte jag att det passar bra med en ny kategori här på bloggen också, så från och med nu kommer ni kunna läsa om renoveringen här på bloggen under kategorin "Renovering av lägenheten". 
Nu är det söndag kväll och denna helg har gått väldigt snabbt då det funnits massor att göra hela tiden. Igår var jag och mamma iväg och handlade massor av matrial som vi behöver till renoveringen och sedan på eftermiddagen kom Andreas pappa och familj över till nya lägenheten och kollade.
Idag har vi hållt på i lägeneten hela dagen: Målat lådor, fixat och börjat måla i skåpen och Andreas har tillsamamns med sin pappa börjat arbetet med sovrummet.

Efter en slitig dag med mycket jobb ska jag nu hoppa in i duschen och sedan skall jag kasta mig i sängen och sova för nu är jag väldigt väldigt trött men också mycket nöjd över dagens insatser!






Den äckliga plastmattan? i skåpen som åkte all världens väg idag..

Jag målar!

Några av alla lådor som målades idag.

Älsklingen arbetar!

Mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0