Söndag - 20100509!

Idag har vi varit i lägenheten och arbetat hela dagen. Så nu är vi mycket nöjda efter helgens insatser men också väldigt trötta i kroppen. Men nu är mycket av grundarbetet klart så till nästa helg kan vi äntligen börja måla och tapetsera, vilket jag verkligen ser fram emot!

Imorgon börjar en ny vecka som jag inleder med att vara ledig från skolan. Jag skall försöka hinna läsa de sista sidorna i kurslitteraturen inför veckan på morgonen. För resten av dagen imorgon skall jag klippa mig och följa med mamma och titta på nya glasögon till henne.


Andreas har grundat första lagret i vardagsrummet och
äntligen är den fula aprikosfärgen borta!

Målning av taket!

Skåpens bruna färg är borta och har ersatts av en fräsch vit färg!


Kommentarer
Postat av: M

Så stiligt:D

2010-05-10 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0