Torsdag - 20100527!

Idag har vi haft seminarium hela dagen, på förmiddagen var vi nere vid dammen och plockade vattendjur och insekter. Vi hittade två jätte söta vattensalamandrar som jag kallade för "mini krokodiler" men när vi studerat de inne på labbet hela förmiddagen fick vi släppa ut de i vattnet igen. De var ialla fall jätte söta & jag lovar att försöka få in en bild på dem senare för jag tog kort med min mobil.

Idag är det också exakt 1 vecka kvar tills sista salstentan för denna termin.. Och jag har drabbats av grym tenta ångest redan nu.
Inatt drömde jag om tentan, en hemsk mardröm som kändes sådär jobbigt verklig som det kan göra ibland.
Jag satt hela drömmen och skrev på tentan men jag kom bara till fråga 1 där jag fastnade och satt timme in och timme ut och när klockan blev halv 6 på kvällen tvingade de mig att lämna in tentan.
Vi får hoppas att det går bättre på tentan nästa vecka än det gjorde i min dröm. Får försöka tänka att om exakt 1 vecka vid denna tidpunkt är tentan över och den mesta av pressen har förhoppningsvis släppt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0