Fredag - 20101105!


Bild från i onsdags när jag var och fikade med min fina vän S som skall resa bort en hel månad.
Trevlig resa gumman!

Första fyra dagarna på praktiken är över och jag trivs jätte bra på min nya praktikplats med väldigt trevliga personal, barn och föräldrar.
Nu väntar en efterlängtad helg där jag inte skall öppna enda skolbok på hela helgen utan bara vara och njuta av ledigheten något som jag inte gjort på väldigt väldigt länge!
Ikväll blir det idol och slappa i soffan.
Hoppas ni får en fin fredagskväll! <3


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Alice tackar och bockar för grattis-hälsningen!

Hoppas du har en fin helg, kram!

2010-11-06 @ 12:52:06
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0