Måndag - 20101101!

Idag är det redan första november och jag är äntligen tillbaka efter en veckas ofrivillig bloggpause där jag bosatt mig i min pluggbubbla. Men nu är hemtentan ÄNTLIGEN klar och bredvid mig på bordet ligger den 11 sidor långa uppsatsen som jag imorgon eftermiddag skall åka till skolan och lämna in..

Imorgon skall jag även ut på min sista VFU period på förskola och jag måste erkänna att jag är lite nervös då jag skall vara på en ny förskola än de tidigare terminerna med nya pedagoger och barn.

Så nu skall jag packa min ryggsäck och sedan är det dags att krypa till sängs om jag skall orka upp imorgon.
God natt på er alla! <3


Bild från i torsdags kväll när vi var ute & firade T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0